زندگی جونسو





























جوان های آینده J8

J8 band

کیم جونسو (کره‌ای: 김준수، ژاپنی: ジュンス); متولد ۱۵ دسامبر ۱۹۸۶ ثبت شده در اول ژانویه ۱۹۸۷ می‌باشد. او همچنین با نام شیا با (تلفظ شی -اه) بر روی صحنه شناخته می‌شود. خواننده و ترانه سرا، و بازیگر که بیشترین شهرتش بخاطر عضویت در گروه‌های TVXQ و جی‌وای‌جی است. او اخیرا به عنوان بازیگر موزیکال هم فعالیت می‌کند.

 

کیم جونسو درگیونگی-دو, کره جنوبی بزرگ شد. مادرش Miss Korea (دختر شایسته) سابق کره‌است. جونسو یک برادر دوقلو به نام جونهو که دارد که با نام زونو شناخته می‌شود.

جونسو بعد از شرکت در ششمین سالگرد برنامه Starlight Casting System با شرکت SM Entertainment قرار داد بست. او در سن یازده سالگی به شرکت SM Entertainment پیوست و اولین قراردادش در ۱۲ فوریه سال ۲۰۰۰ بود.

در سال ۲۰۰۲ جونسو در برنامه‌ای به نام "Survival Audition- هی جون در مقابل گانگ تا-نبرد قرن "به همراه این هیوک و سونگ مین از سوپر جونیور و سه عضو از گروه راک TRAX (جی کیم , نومین وو و کانگ جونگ وو) ظاهر شد. این برنامه بوسیله مون هی جون و کانگ تا، دو عضو گروه H.O.T. و دو عضو سابق شرکت SM Entertainment داوری می‌شد. کانگ تا از جونسو بسیار تعریف کرد و گفت که او استعداد خواننده اصلی شدن را دارد

 

کیم جونسو اولین عضوی بود که به گروهتی‌وی‌ایکس‌کیو پیوست. پس از شش سال کار به عنوان کارآموز، به عنوان بخشی از تی‌وی‌ایکس‌کیو در زمان درخشش BoA و Britney Spears در ۲۶ دسامبر ۲۰۰۶ معرفی شد. او نام "Xiah «را به عنوان نام هنری خود انتخاب کرد که به گفته خودش مخفف نام»Asia «بدون تلفظ»a" در Asia است. " Xiah" اشاره‌ای ست به این نکته که او می‌خواهد نه تنها در کره بلکه در سراسر آسیا به عنوان ستاره شناخته شود.

 

جونسو به همراه برادرش جونهو

ایییییییییییییی جون.....



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در چهار شنبه 17 خرداد 1391برچسب:زندگی جونسو::,ساعت 21:6 توسط venos|


آخرين مطالب
» اشنایی choi woo shik
» اشنایی Ss501
» جی وای جی
» زندگی جونسو
» عکس JYJ
» اشنایی JYJ
» جن
» انواع و تغذیه
» جن در ادبیات غیردینی
» عاشق انسانها شوند
» تسخیر جن
» اشنای با موجودات افسانه ای
» داستان..
» Best
» اشنایی گروه بیست
» Fx
» اشنایی با Fx
» خبر..
» ویدئو کیلیپ ام بلاک
» عکس گروه بیست
Design By : Pars Skin